Langelinie Outlet styrker visuel profil
Langelinie Outlet vil forbedre kommunikationen mellem de butikker, der er tilknyttet Langelinie Outlet og kunder. Det sker med en ny hjemmeside.
Den nye hjemmeside er både blevet mere organiseret og brugervenlig og vil således give kunder en bedre mulighed for at navigere rundt, da udseendet er langt mere overskueligt. Hvilket giver besøgende en god og behagelig oplevelse af siden og derved af Langelinie Outlet. Udover ændringer fra det gamle design til det nye design vil hjemmesiden fungere som en informationsportal for butikkernes åbningstider, udsalg og konkurrencer. Det er en nødvendighed for Langelinie Outlet at disse oplysninger er let tilgængelige og up to date.
Ikke nok med at Langelinie Outlet har åbent for kunder 360 dage om året, har butikkerne ligeledes en fantastisk placering i hjertet af København, en beliggenhed, der giver kunder og besøgende en god shopping og madoplevelse, men også giver mulighed for at opleve nogle af verdens største skibe og krydstogtsskibe.
I september måned lagde verdens største skib, Majestic Mærsk, til kajs på Langelinies kyst til offentlig skue for nysgerrige forbipasserende og skibsentusiaster. København er i dag blevet et af de mest populære krydstogtsdestinationer i Europa, og den danske hovedstad er yderligere i dag blevet et knudepunkt for store skibe i Nordeuropa. Når kunder går rundt mellem de mange spændende butikker vil de have mulighed for at nyde synet af disse enorme skibe.
Langelinie Outlet valgte af den grund, at deres hjemmeside skulle tilegne en helt sektion, der skulle omhandle hvor og hvornår krydstogtskibe lægger til anker ved Langelinie. En yderst informativ feature som hjemmesiden giver besøgende.
Langelinie Outlet formår med deres nye og flotte hjemmeside at præsentere butikkerne på en professionel og spændende måde, der utvivlsomt vil lokke flere kunder til Langelinie med henblik på shopping og udforskning af områdets unikke og flotte omgivelser.