Ny guldmærkekampagne hos Dansk Supermarked
Dansk Supermarked satser på eksklusiv bagage i ny guldmærkekampagne.
- Vi har fundet nogle virkelig attraktive produkter, som vi håber, kunderne vil sætte pris på, siger indkøbsdirektør Jean Ladehoff.
Overvældende interesse for guldmærker
De to forudgående guldmærkekampagner med henholdsvis gryder og knive har solgt godt, og indkøbsdirektør Jean Ladegaard forventer også, at kampagnen med Wenger-bagage vil blive taget godt imod.
- Interessen for både gryderne og knivene har været overvældende, og efter to guldmærkekampagner er vi nu godt rustet til, at den nye kampagne kan løbe af stablen. Vi glæder os meget til at komme i gang, siger Jean Ladehoff.
Med Wenger-kampagnen kan kunder samle enten 30, 40 eller 50 guldmærker og herefter købe forskellige varianter fra serien til en billigere pris.
Kampagnen starter den 17. marts, og samlehæfterne kan indløses frem til den 15. juni 2013.