Dagligvarekoncernen Coop har allieret sig med tunge kræfter i bestræbelserne på at højne kvaliteten af varesortiment i koncernens over 1.000 butikker.
Ifølge Per Thau, koncerndirektør i Coop med ansvar for indkøb, sortiment og logistik, har Coop lavet et partnerskab med det britiske konsulentfirma Dunnhumby, der er ekspert i forbrugerdata.
De ska...
Tunge kræfter skal fintune Coops sortiment
Coop består af knap 1.100 butikker under kæderne Fakta, Coop 365, SuperBrugsen, Dagli’Brugsen, Kvickly og Irma. Foto: Thomas Lekfeldt/Ritzau Scanpix
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement