Den skærpede konkurrence i dagligvarehandlen er måske nok hverdagskost.
Men i højtiderne får den alligevel et ekstra gear.
Claus Nykjær, der har titel af head of insights hos Tjek, som står bag tilbudsavis-portalen eTilbudsavis, har i mere end 20 år fulgt dagligvarekædernes tilbudsaviser tæt. Han siger:
- Påsken har ligesom julen den særlig...
Påske-priskrig: - Vi har nogle vanvittige påsketilbud kørende

Smør ser endnu en gang ud til at blive omdrejningspunktet for en påske-priskrig i dagligvarehandlen, hvor pakker til 27 kr. næppe har gode chancer for at blive solgt for tiden. Foto: Bo Amstrup Ritzau/Scanpix
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement