23948sdkhjf

Kunde låst inde i Jem & Fix bad om hjælp på Facebook

Onsdag aften blev en kunde efterladt i jem & fix i Hedensted, mens personalet gik hjem. Han bad om hjælp på Facebook og blev væltet over ende af over 300 kommentarer.

Det skriver Vejle Amts Folkeblad

Velalagan Thambirajah kom kort før lukketid og fik af personalet lov til at hente nogle brædder. Det tog lidt længere tid end han regnede med og da han to-tre minutter efter lukketid kom hen til porten der adskiller gården fra butikslokalet var den låst. Og personalet havde forladt butikken.

Han fik via sin mobiltelefon fat i politiet, som kontaktede vagtselskabet, som kunne hjælpe Velalagan Thambirajah inden for en time. I mellemtiden beskrev Velalagan Thambirajah sin situation på Facebook-siden ”Det Sker i Hedensted”. Han fik mange svar på Facebook-gruppen og der gik ikke mange minutter, inden nogen skrev til ham, at der var personale på vej for at lukke ham ud.

- Jeg blev bagefter ringet op af regionschefen fra jem & fix, der undskyldte og sagde, at der var tale om en menneskelig fejl, siger Velalagan Thambirajah med et smil, der afslører, at han måske også selv synes, at hele miseren var ret sjov, skriver Vejle Amts Folkeblad.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11