23948sdkhjf

Jysk Nordic vælger international search partner i 20 lande

I Jysk Nordics hovedkontor i Brabrand har man et solidt eCommerce team, der har den daglige ledelse af Jysks onlinesalg i 20 lande.

Det team skal nu støttes af det digitale markedsføringsbureau QuantAds, fortæller virksomheden i en pressemeddelelse.

Hos Jysk Nordic er E-Business Director Hanne Bang Vorre glad for samarbejdet.

- Vi var på udkig efter et nyt digitalt bureau og havde en lang række af kriterier, vi gerne ville have opfyldt. Årsagen til at valget faldt på QuantAds var, at de har stor international erfaring, kompetencer og ressourcer. I og med, at vi driver eCommerce i 20 lande er det meget vigtigt for JYSK. Derudover er de ”nørder” på den gode måde. De er dybt involverede og nede i detaljerne på, hvad der er vigtigt i search disciplinerne, og de har nogle meget erfarne senior kompetencer på holdet. Derudover har de en kommerciel tilgang til opgaverne, hvor de også tænker retail ind, siger hun.

1Og Jysk Nordic har store forventninger til resultaterne af det indgåede samarbejde:

- Vi forventer en fortsat god vækst både på den organiske og betalte trafik. Derudover forventer vi også at blive klogere på hele omnichannel kunderejsen. Når kundens adfærd ændrer sig stiller det også krav til os som virksomhed. Vi skal være tilstede på de forskellige touchpoints og vi skal kunne se om kunden har været nede i vores fysiske butikker. Hos Jysk vækster vi ikke kun online eller i de fysiske butikker - vi tror på, at kanalerne skal spille godt sammen og forstærke hinanden. I sidste ende handler det om ’det sunde købmandsskab’ på tværs af de enkelte kanaler, tilføjer Hanne Bang Vorre.

QuantAds' kundeliste tæller blandt andet en række danske kunder som BilligVVS, COOP, Flying Tiger of Copenhagen, Hunkemøller, Malene Birger og Dansk Bilferie, men virksomheden har også store, internationale kunder som Marks & Spencer.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.222