23948sdkhjf

Irmas kunder donerer 886.000 kr. til Mødrehjælpen

Irma og Mødrehjælpens samarbejde om at hjælpe udsatte børnefamilier er en kæmpe succes.
Irma gør en forskel. Men Irmas kunder gør i den grad en kæmpe forskel. Det var budskabet på Irmas årlige madmesse, Mad&Glæde, hvor Irmas direktør, Søren Steffensen, for alvor spredte glæde, da han under sin velkomsttale lørdag overrakte hele 886.000 til Mødrehjælpens arbejde.

Det fortæller kæden i en pressemeddelelse.

Pengene, der fremover skal gavne udsatte familier og børn, er doneret fra salget af Irmas kunstdåser og indkøbsnet med motiver af kunstneren Husk Mit Navn, samt fra decembersalget af Irmas eget magasin Krydderiet.

Sammenlagt har salget af kunstdåserne og indkøbsnet bidraget med en donation på 748.000 kroner, mens det ubeskårede salg af Krydderiet til en stykpris á 10 kroner har bidraget med 138.000 kroner.

Samlet giver det en donation på i alt 886.000 kroner, som ifølge Irmas direktør Søren Steffensen udelukkende er kundernes fortjeneste.

Mødrehjælpens direktør Ninna Thomsen modtog på Mødrehjælpens vegne den pæne donation, og hun var overvældet over den massive støtte.

- I Mødrehjælpen er vi utroligt taknemmelige for, at Irma har valgt os som samarbejdspartner, og vi er ganske overvældede over den store opbakning, der har været fra Irmas kunder. Vores samarbejde med Irma er unikt, og vi er utrolig taknemmelige for, at Irma tager et så stort ansvar for at hjælpe sårbare børnefamilier. Med donationen kan vi nu give endnu flere børn en bedre barndom, lød reaktionen fra Ninna Thomasen i forbindelse med overrækkelsen.

Siden Irma relancerede Irmas kunstdåse i 2010, er overskuddet fra salget gået til velgørende organisationer som Danmarks Indsamling, Børns Vilkår og - i de seneste tre år - til Mødrehjælpens arbejde for udsatte børn og familier.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125