23948sdkhjf

Føtæsk-kampagne trækker kunder i butikken

Prisnedsættelser i Føtex er indtil videre en succes.
Det er seks uger siden, Føtex tog hul på omfattende og varige prissænkninger af mere end 2.000 varer.

I dag er lidt mere end en tredjedel af de planlagte prisjusteringer inden årets udgang foretaget, og det har trukket flere kunder til kæden, fortæller Kasper Reggelsen, kommunikationskonsulent i Dansk Supermarkeds Group til Dansk Handelsblad.

- Vi har set en meget positiv udvikling. Også i hverdagene på f.eks. tirsdage. Kunderne vil rigtig gerne Føtex, men de har også tidligere peget på, at priserne er for høje. Nu går vi ind og banker til priserne, så de bliver på niveau med discoutbutikkerne på en lang række helt normale dagligvarer. Det er vist meget få, der ikke har opdaget det, siger Kasper Reggelsen med henvisning til den gule boksehandske, der toner frem i reklameblokkene og tæsker til priserne.

Så sent som i juli viste en forbrugerundersøgelse foretaget af analysebureauet Wilke blandt 1.020 repræsentative danskere, at Føtex er den af supermarkedskæderne, som flest foretrækker at handle i, hvis de havde frit valg på alle hylder.

Læs mere hos Dansk Handelsblad .
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.098