23948sdkhjf

Irma satser på øko-salg til Kina

Solgte 37.000 pakker nødder på "Singles Day."
Da kineserne i november fejrede det såkaldte Singles Day, var økologiske morgenmadsprodukter fra Irma et hit, og virksomheden solgte blandt andet 37.000 pakker nødder, fortæller Butikslederen.

Nu satser Coop på at nå en omsætning på 50 millioner kroner på salg af Irma-varer i Kina.

I løbet af 2 år satser Coop på at nå en omsætning på 50 millioner kr. på salg af Irma-varer.

- Det går over al forventning. Det er især morgenmadsprodukter som mysli og tørret frugt, der hitter -men også kosmetik og olivenolie. For et halvt år siden mente jeg, vi var to år for tidligt ude med økologi. Men i dag kan jeg se, at vi er spot on. Det siger bare noget om, hvor stærkt tingene rykker i Kina, siger Morten Clausen, forretningsudvikler for Irma i Kina, til Børsen.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.219