23948sdkhjf

Kvickly har premiere på nyt butikskoncept i Esbjerg

Konceptet vil senere blive indført i alle landets Kvickly-butikker.
Når Kvickly 10. april åbner sin nye butik i det kommende center i Esbjerg, Broen, bliver det med et helt nyt koncept, der skal give kunderne en anderledes oplevelse.

- Fremtidens dagligvarebutik skal være knivskarpt fokuseret. Kunden skal opleve, at butikken gør hverdagen nemmere, både når det handler om at gøre indkøbene hurtigere og mere inspirerende. Butikken i Esbjerg er vores bud på, hvordan man gør det, siger detaildirektør Kenneth Pedersen, Coop.

Det bliver et koncept med en række "specialbutikker", der netop skal gøre indkøbsturen anderledes nem og spændende: Bageren, Grønthandleren, Slagteren, Modebutikken, Isenkræmmeren, Take Away-restauranten, Nærbutikken mv.

Her vil det være muligt at få inspiration og få rådgivning i afdelingerne, som er bemandet med faguddannede medarbejdere.

Indretningen er lavet, så det er muligt at skyde genvej gennem butikken, hvis det skal gå stærkt og butikken vil være meget overskuelig med lavere hylder, der giver et godt overblik.

- Vi kan se at vores kunder i stigende omfang køber take-away og spiser på restaurant. Sidste år lancerede vi C-Måltidsmarked, hvor vi i samarbejde med Meyers, Cofoco og Hanegal m.fl. leverede måltidsløsninger af høj kvalitet. Det er blevet en stor succes, som har inspireret os til at tage skridtet videre med et større udvalg af retter tilberedt af vores egne slagtere, siger formatdirektør Allan Kristoffersen, Kvickly.

Konceptet vil efter at være afprøvet i Esbjerg, og yderligere en håndfuld steder inden sommerferien, blive indført i landets øvrige 76 Kvickly-butikker i en ambitiøs udrulningsplan.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.081