23948sdkhjf

Datingkonge vil kapre kunder fra Matas

Matas er gammeldags, mener stifteren af Dating.dk, der vil sælge kosmetik i abonnementsform.
Stifter og tidligere topchef hos den populære datingportal Dating.dk, Peter Sønderby-Wagner, er gået ind i kosmetikbranchen med den abonnementsbaserede virksomhed Luxplus, skriver Børsen.

Han mener, der er et uudnyttet potentiale på markedet for kosmetik, som i Danmark er domineret af Matas.

- Matas er en lidt støvet størrelse, der sidder på enormt meget af markedet, siger Peter Sønderby-Wagner til Børsen.

Han fortæller desuden, at han ingen særlig interesse har for kosmetik.

- Jeg har haft den samme kæreste og kone i al den tid, jeg har administreret Dating.dk. Så det var ikke en særlig dating-interesse, der drev mig. Der var primært min partner Morten Wagner, der stod for den farverige del af forretningen. På samme måde har jeg ikke en særlig interesse for mascara. Det er måske endda en fordel, at jeg ikke har en særlig interesse for kosmetik, så jeg lader mig drive af data, siger Peter Sønderby-Wagner.

Originalartikel: http://borsen.dk/nyheder/avisen/artikel/...
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11