23948sdkhjf

Stark fejrer 12 år i frontlinjen for kunderne

Siden Stark så dagens lys i 2004, er byggemarkedskæden vokset til Danmarks førende leverandør til professionelle i byggeriet.
Stark opstod i august 2004 som samlende brand for 75 lokale danske trælaster, og siden er det kun gået fremad for byggemarkedskæden, fortæller virksomheden selv i en pressemeddelelse.

Således er Stark i løbet af de seneste 12 år vokset til Danmarks førende leverandør til byggeriets professionelle og omfatter i dag 90 byggemarkeder fordelt over hele landet samt i Grønland og på Færøerne.

Det bliver fejret fra uge 33 og frem i samtlige Stark-byggemarkeder med en række konkurrencer, tilbud og festlige indslag for kunderne.

Bl.a. sætter Stark en trailer fyldt med værktøjer og materialer til en samlet værdi af 40.000 kr. på højkant.

Håndværkerne kan også deltage i lodtrækningen om en uge med en Mercedes-Benz C-klasse, der leveres til vinderen af regerende DTC-mester Casper Elgaard.

- Vi har fra starten satset målrettet på at opbygge stærke relationer til håndværkerne. Det er primært lykkedes via fokus på professionel vejledning i forretningerne og udvikling af vores services med det mål at lette håndværkerens arbejdsdag og gøre hans tidsforbrug så profitabelt for ham som muligt, fortæller salgsdirektør Britta Stenholt fra Stark om baggrunden for byggemarkedskædens succes gennem de seneste 12 år.

- Vi vil frem for alt gerne benytte fejringen af Starks fødselsdag til at kvittere over for håndværkerne for deres tætte samarbejde med os gennem årene. Vi glæder os derfor til at se håndværkere såvel som private selvbyggere, når vi skyder de kommende ugers aktiviteter i gang lørdag den 13. august, slutter Britta Stenholt af.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.235