Pandora-rigmand ville købe Joe & The Juice
Rene Sindlev skulle bare bruge navnet, men nu åbner han i stedet sin egen café-kæde.
Han ville dog kun have navnet Joe & The Juice sammen med indretningen, for "resten kunne vi ikke bruge til noget som helst," siger René Sindlev til avisen.
Forhandlingerne om salget var godt i gang, men fejlede fordi ejerne ikke kunne blive enige om prisen.
Nu vil René Sindlev satse på USA til hans nye sunde og økologiske café-koncept, og planen er, at Dr. Smood skal på børsen i 2020. Han frygter ikke konkurrencen fra Joe & The Juice, der også er ved at etablere sig i USA.
- Blendet juice er jo ikke sundt. De bruger ikke nogen økologiske varer, og deres sandwichbrød er farvet brød fra Schulstad. Deres koncept er bygget på noget underholdning, god musik og nogle tatoverede drenge, og det tror jeg ikke, de overlever på i USA, siger René Sindlev.
Originalartikel: http://borsen.dk/nyheder/avisen/artikel/...