23948sdkhjf

Ekspert: Sympatiske kundeklubber vinder

Per Østergaard Jacobsen tror på, at detailhandelens klubber bliver nødt til at have andre mål end at øge gennemsnitskøbet
En ekspert i loyalitetsklubber mener, at detailhandlen er udfordret på sin traditionelle tankegang om at stræbe efter at øge gennemsnitskøbet, uanset om kunden har brug for det eller ej.

Det fortæller Dansk Handelsblad i sit nyhedsbrev.

- Spørgsmålet er, om detailhandelen vil blive ved med at forsøge at lokke kunderne ned i butikken for at købe en masse varer, som de dybest set ikke har brug for, eller om kæden vil gøre livet lettere for kunderne. Det er en strategisk skillevej, som mange kæder står overfor lige nu, siger Per Østergaard Jacobsen til avisen.

Han er ekstern lektor ved Copenhagen Business School og direktør i konsulentvirksomheden Efficiens, der rådgiver om kunderelation, og han har netop været projektleder og redaktør på en analyse og håndbog ”Temperaturen på danske loyalitetsklubber 2015”.

Læs mere i Dansk Handelsblad:
http://www.dhblad.dk/nyheder/2015/11/4/e...
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078