23948sdkhjf

Kundeklubber gavner butikkerne

Forbrugerne får mindre ud af klubberne.
75 pct. af danskerne er medlem af kundeklubber, men en ifølge en ny undersøgelse er der meget lidt at hente ved at være medlem af en kundeklub, skriver Berlingske.

- Det er virksomhederne, der får suverænt mest ud af kundeklubberne, siger ekstern lektor ved CBS Per Østergaard Jacobsen, som er en af mændene bag undersøgelsen.

Det er også de færreste, der melder sig ud igen, når de opdager, at de ikke får meget ud af at være medlem, siger han.

Magasins kundeklub skuffer mest.

Det skyldes, at Magasins kundeklub ikke tilbyder rabatter.

Forbrugsforeningen er ifølge undersøgelsen den bedste kundeklub i Danmark.

- Hos os er der ikke noget med en masse point, som man ikke kender værdien af, siger adm. direktør i Forbrugsforeningen, Finn Borgquist.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094