23948sdkhjf

Lokale Facebook-sider øger salget

Vero Moda-butikker har siden foråret haft egne sider på det sociale medie
Blandt de første Vero Moda- butikker, der etablerede sin egen, lokale Facebook-side, var butikken i Brønderslev, skriver Markedsføring.

- Det er gået over al forventning og blevet en kæmpesucces. I dag bruger vi næsten kun vores Facebook-side til at gøre opmærksom på, hvad der foregår i butikken, fortæller Anders Nørgaard, der er indehaver af flere Vero Moda-butikker, herunder den i Brønderslev.

Det er det personlige ved en lokal Facebook-side, der tiltaler kunderne og får dem til at besøge den fysiske butik.

- Vi gør meget ud af at være personlige, så kunderne kan se, hvem vi er. Vi bruger ofte os selv til at vise tøjet, og der er faktisk ingen begrænsninger for opslag. Det kan handle om tøjet, trenden, nye vinduer, når vi er på indkøb, når vi modtager varer. Hvis én af os har fødselsdag, hvis vi dummer os - selv hvis det regner, kan det bruges i vores opslag. Alt, der sker i vores nærmiljø, suger vi til os, siger Anders Nørgaard.

Kæden er nu i gang med at lade lokale butikker i andre lande forsøge med lokale sider.

Originalartikel: http://markedsforing.dk/artikler/digital...
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.234