Fart på e-handel i Elgiganten
Udfordringen er, at smelte butikker og nethandel sammen
Elgiganten åbnede sin webshop i 2002.
De seneste fem år har online-handelen været virksomhedens vigtigste salgskanal, og 15 procent af kunderne benytter webportalen.
Hjemmesiden benytter responsive design, så elgiganten.dk passer til den platform, som kunden benytter – hvad enten det er en computer, en tablet eller en smartphone.
- Det næste bliver nye betalingsmuligheder og andre opgraderinger af købsprocessen. Alt sammen handler det om at gøre det så nemt som muligt for forbrugerne, der bliver mere og mere mobile. De skal ikke længere hjem til computeren for at handle på nettet. Vi skal være first movers uden at sætte sikkerheden over styr, og det sidste har vi heldigvis et godt samarbejde med både politiet og Nets om, siger Peder Stedal, der har været administrerende direktør for Elgiganten siden 2012.
Han mener, at det er vigtigt for kunderne, at prisen er den samme i butikken og på nettet.
Originalartikel: http://www.danskerhverv.dk/Nyheder/Sider...