23948sdkhjf

Tvis Køkkener vil udvide city-koncept

Køkkenvirksomheden er kommet godt i gang med sine små butikker på centrale placeringer i hovedstadsområdet. Derfor udvides konceptet nu til flere byer.
Tvis Køkkener lancerede i efteråret et nyt butikskoncept – inspireret af ejendomsmæglere, farvehandlere og cykelkæder, som placerer deres butikker tæt på kunderne.

Efter tre måneder viste den første butik overskud, og derfor udvides konceptet nu til Aarhus, Odense og Aalborg. Det fortæller direktør Ole Lund Andersen til Dagbladet Holstebro Struer.

- Omkostningerne har været lave, salget har været udmærket, og vi har indgået samarbejde med ejendomsmæglere, der har løftet salget yderligere. Det har været en succes, og det er årsagen til, at vi nu vil udvide konceptet til andre byer, siger Ole Lund Andersen.

Han glæder sig over, at Tvis efter et 2013 med fremgang i både omsætning og indtjening er kommet endnu bedre fra land i 2014. Således er salget til private i årets første tre måneder 15-18 procent over sidste år.

Efter finanskrisen har det vist sig vanskeligt at få forhandlere til at investere millionbeløb i de store facade-butikker langs indfaldsvejene. Derfor tror Tvis Køkkener mere på idéen om at finde iværksættere med mod på at åbne en køkkenbutik på mellem 100 og 200 kvadratmeter.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078