23948sdkhjf

Coop: Nyt kapitel i dansk mode

Søndag den 26. januar rykkede Jackpot og Cottonfield ind med hver sin afdeling i de 79 Kvickly varehuse over hele Danmark.
Dermed skrives der et nyt kapitel i såvel dansk mode som dansk dagligvarehandels historie.

De to mærker er hidtil udelukkende blevet solgt i stormagasiner og modebutikker på dyre strøg i Danmark og udlandet. Med aftalen med Kvickly rykker de nærmere på kunderne og deres dagligdag.

Det er designerne fra den hidtidige ejer, IC Company, der har skabt den første kollektion, som kan opleves fra søndag i Kvickly, og det bliver også dem, der kommer til at skabe de kommende kollektioner. Der vil være fire hovedkollektioner om året, og hver anden uge vil der komme nye varer ud i afdelingerne i Kvickly.

- Kvaliteten er enhver henseende den samme som hidtil. Det er de samme designere, de samme materialer og de samme producenter som hidtil. Forskellen er først og fremmest prisen, der bliver 25 – 50 procent lavere end hidtil. Årsagen til, at det er muligt, er, at vi springer grossist-ledet over og, at vi sælger dem fra selvbetjente afdelinger, siger kategorigruppechef Lennart Bernhoft, Coop.

I Kvickly er man glade over, at man nu eksklusivt kan tilbyde sine kunder Jackpot og Cottonfield.

- Vi ved, at vores kunder efterspørger kendte mærkevarer, høj kvalitet og dansk design. Det er præcis det, vi nu kan tilbyde ved at bringe Jackpot og Cottonfield nærmere kundernes dagligdag. Og så kan den moderne og bevidste forbruger samtidig kan spare tid og penge, siger (konst.) kædedirektør Anne-Marie Navarro, Kvickly.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125