23948sdkhjf

Elgiganten får ansigtsløftning

Meget er sket, siden Elgiganten slog dørene op for danske kunder tilbage i 1996. Derfor er det nu tid til en ansigtsløftning, fortæller administrerende direktør Peder Stedal.
- Elgiganten har forandret sig meget de sidste år, og dermed var tidspunktet kommet til en lille ansigtsløftning af vores logo. De tilbagemeldinger, vi har fået fra danskerne, har peget på, at de synes rigtig godt om vores varehuse, vores produkter og lave priser, men at vores logo og udtryk måske var lidt gammeldags, siger Peder Stedal.

Elgigantens 29 varehuse får dermed en ansigtsløftning til et mere moderne og tidssvarende look, der samtidig er mere energivenligt end de gamle facadelogoer.

Logobyttet sker sammen med de nordiske søsterbutikker i Norge, Sverige og Finland, der nu samles under et fælles symbol.

Elgiganten skal overgå kundernes forventning
- Vi har valgt symbolet for hver dag at minde os selv om, at vi skal gøre mere end kunderne forventer af os. Grundlæggende handler det om, at vi skal være bedre, billigere, have størst udvalg, de flotteste varehuse – og selvfølgelig vores velkendte lave priser, siger Peder Stedal.

Peder Stedal fortæller, at den visuelle opfriskning også sker for at markere en stribe nye kunde-initiativer, som Elgiganten har iværksat.

- De sidste år har været en rejse med fokus på endnu bedre kundebehandling, endnu flottere varehuse og endnu flere spændende produkter på hylderne. Men vi stopper ikke her, siger Peder Stedal.

Kilde: Elgiganten

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079