Når en landsdækkende butikskæde med ordet ’baby’ i sit navn begynder at satse på tøj til syvårige, ved man, at noget ikke er, som det skal være.
Det er da også mere af nød end lyst, at Babysam i forbindelse med et blodrødt regnskab i foråret meddelte, at kædens målgruppe skal udvides, så man også begynder salg til en ældre gruppe børn.
Branchen f...
Børnetøjsfirmaer bukker under på stribe: Kæde vakler efter millionunderskud
Konkurrencen om kunderne er ubarmhjertig. Men det altoverskyggende problem er et helt andet. Og imens taber en del butikker penge - eller bukker under
- Branchen er ekstremt vanskelig. Jeg kan næsten ikke komme i tanke om en mere vanskelig branche, siger butiksindehaver. Arkivfoto: Bo Lehm
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement