Tour de France-feber: Lidl øger sit engagement i cykelsporten
Et hovedsponsorat af World Tour-holdet Lidl-Trek - og nu også et dansk forankret sponsorat i Danmarks største cykelløb.
Dagligvarekæden Lidl har således opjusteret sit cykelengagement med et nyt partnerskab i Post Nord Danmark Rundt, meddeler organisationen i en pressemeddelelse.
Med Lidls sponsorat bliver dagligvarekæden "Official Fresh Food Partner" og skal blandt andet forsyne alle frivillige ved cykelløbet med forplejninger.
- I Lidl Danmark er vi meget glade for at være ny partner på PostNord Danmark Rundt og dermed bidrage til at fremme cykelsporten i Danmark. Ligesom med vores engagement i Lidl-Trek ønsker vi at sprede budskabet om, at cykling er en sport for alle, uanset alder eller niveau, udtaler indkøbsdirektør i Lidl Danmark, Maria Lovecchio.
Lidl Danmark bliver desuden også sponsor for den løbende holdkonkurrence, ligesom dagligvarekæden får egne hotspots og fanzoner, i takt med at løbet bevæger sig rundt på de danske landeveje.
PostNord Danmark Rundt køres i perioden 14. til 18. august - og starter i år i Holstebro.