23948sdkhjf

Løvbjerg lancerer banebrydende 'Ja tak'-tiltag i samtlige butikker

'Ja tak'-tilbud er blevet hyperpopulære blandt danske dagligvarekæder

Særligt Spar-kæden har i årevis hævet sin omsætning betragteligt gennem de oftest Facebook-annoncerede tilbud på dagligvarer. 

Men nu følger Løvbjerg-kæden - med sine 17 butikker - trop med et initiativ, der er en nyskabelse i dansk dagligvarehandel. Det mener kæden i hvert fald selv.

Ifølge Løvbjerg er man nemlig "de første og eneste i Danmark", der har søsat en såkaldt multichannel-løsning til bestilling af 'Ja tak'-tilbud, både online og i butikken. 

Det skriver Løvbjerg på LinkedIn

Hidtil har det kun ladet sig gøre med internetadgang og en tilknyttet Facebook-profil, men nu, understreger Løvbjerg, er 'Ja tak'-tilbud "tilgængelige for alle".

På de nye maskiner kan man således bestille Løvbjerg-butikkernes "Ja tak"-tilbud i selve butikken - og afhente dem samme sted, oplyser Løvbjerg. 

RetailNews har rakt ud til Løvbjerg-koncernen for en uddybning af kædens nyeste tiltag. Det er dog ikke lykkes inden denne artikels deadline.   

Artiklen er en del af temaet Historien i detaljen.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.181