- Vi har haft en markant stigning i salget af frugt og grønt i februar måned.
Sådan lyder meldingen fra indkøbsdirektør i Lidl Danmark, Maria Lovecchio, efter de første tre uger med prisreduceringer på frugt og grønt i den tyske kædes butikker i Danmark.
Helt præcist har Lidl Plus-kunder kunnet spare 20 procent på varekategorien - og ...
Lidl forlænger momsfri kampagne til marts
En særlig kundegruppe har kunnet spare 20 procent på frugt og grønt i hele februar, og det fortsætter nu i hele marts også
En stor interesse og et markant øget salg får nu Lidl Danmark til at forlænge deres momsfri-kampagne t.o.m. d.31. marts PR-foto: Lidl Danmark
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement