Dansk Erhverv sætter i sit seneste nyhedsbrev fokus på et stigende problem for danske netbutikker. De oplever nemlig, at et stigende antal kunder, klager over manglende levering af varerne.
Det er ikke noget nyt problem, at pakker ikke når frem til modtageren. Det nye er ifølge Dansk Erhverv, at antallet af klager over manglende – eller ukomplette...
Danske webshops kæmper med "superfrustrerende dilemma"
Flere webkunder klager over manglende levering af pakker – til stor frustration for webbutikkerne, der mener pakkerne faktisk er leveret og modtaget
Webbutikker oplever i stigende omfang, at kunder efterlyser pakker, der er registreret som leveret. Foto: Lars Myrup Lassen
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement