I top på fire ud af fire målinger: Direktør for dagligvarekæde er "utrolig stolt"
Fire artikler i en artikelserie bragt af B.T., der har bedt YouGov om at udspørge danskerne om deres dagligvarepræferencer - og én og samme dagligvarekæde tager førstepladsen i dem alle fire.
Således er Rema 1000-kæden både den kæde, som "danskerne helst vil handle i", dem der har "de laveste priser", dem der har "de friskeste råvarer og god kvalitet", samt dem der har "de skarpeste tilbud".
Det skriver Henrik Burkal i et opslag på sin LinkedIn-profil.
- Jeg er utrolig stolt over, at REMA 1000 indtager førstepladsen i alle fire målinger, skriver Rema 1000-direktøren.
- For ”kunden er vores øverste chef,” som en af vores værdier siger. Og vi arbejder altid på at lade vores handlinger udspringe af den filosofi, tilføjer han.
Også detailforsker Mogens Bjerre fra Copenhagen Business School har noteret sig de positive vinde, der omgiver Rema 1000 på dagligvaremarkedet for tiden.
- Der er en super positiv bølge omkring Rema 1000 lige nu. Det her med den lokale købmand, der tager ejerskab, taler meget klart til forbrugerne. Det gode, gamle købmandsskab kan vi virkelig godt lide, siger han til B.T.