23948sdkhjf

Danske børnebrands på vej ud i verden

Dansk Mode & Tekstil fortæller, at der er stor interesse for dansk børnetøj for tiden.
Den første modeuge for børn ved navn Global Kid's Fashion Week åbner i Londen, og selvom danske brands ikke er repræsenteret ved den engelske modeuge, er mange godt på vej ud i verden. Det skriver Børsen.

As Øland, kreativ chef for brancheorganisationen Dansk Mode & Tekstil fortæller, at der er stor interesse for dansk børnetøj for tiden. Især New General, som viste sin vinterkollektion 2013 i Bella Center i februar, har fanget udlandets øje.

Grundlægger Majbrit Weidemann siger, at de har samme tilgang som til voksentøj og sørger for at give tøjet en vis kant. Noa Noa Miniature har også fået god PR, og ifølge Lise Nørskov, international salgschef, er det vigtigt, at tøjet ikke sender de forkerte signaler.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093