23948sdkhjf

Coop-formand ærgrer sig over troløshed

For de fleste danskere er det ligegyldigt, om kæden de handler i hedder Netto, Rema eller Fakta - i stedet fokuserer de på gode tilbud på mælk og kød.
Lasse Bolander, bestyrelsesformand i Coop, ærgrer sig over den udbredte troløshed blandt danske dagligvarekunder. Det skriver Berlingske.

Han siger, at det er et afgørende succeskriterium for dem at hæve loyaliteten. Derfor har Coop investeret massivt i sit loyalitetsprogram, Coop-Plus.

Når kunderne melder sig ind, går Coops computere i gang med at indsamle data om kundernes indkøb og interesser, og dermed bliver der leveret målrettede og relevante tilbud til kunderne. Lasse Bolander påpeger, at loyalitetsprogrammet er deres unikke konkurrencefordel i forhold til Dansk Supermarked.

Kommenter artiklen (3)
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093