23948sdkhjf

Klistermærker har solgt 1,5 mio. gryder og pander

Føtex, Bilka og Salling har haft stor succes med deres kampagne, hvor kunder skal indsamle guldmærker og derved får rabat på køkkenudstyr.
De tre kæder har udleveret op mod 1,5 mio. gryder og pander under kampagnen, skriver Jyllands-Posten.

Jean Ladehoff, indkøbsdirektør for nonfood i Dansk Supermarked, som ejer Føtex, Bilka og Netto, siger, at kampagnen har tiltrukket forbrugere til Føtex og Bilka.

Tina Dhanda, seniorjurist i Forbrugerrådet, siger dog, at det ville være mere gennemsigtigt, hvis Føtex og Bilka blot satte priserne ned på deres varer, og opfordrer kunderne til at tænke sig om.

Ifølge Jesper Lien, koncernchef i Coop Danmark, foretrækker de deres Coop Plus-program, som skaber gensidig loyalitet.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.095