23948sdkhjf

Vildt chefbesøg i The Body Shop

Tirsdag modtog redaktionen bag RetailNews et usædvanligt tip fra en medarbejder i The Body Shop.
Mandag berettede RetailNews, at The Body Shop har valgt at slukke lyset under kampagnen Earth Hour med sloganet ’I will if you will’.

Det slogan fik imidlertid en ny betydning, da The Body Shop Danmark fik besøg af to engelske chefer fra deres executive team, skriver en medarbejder i en mail til RetailNews.

- Det danske hovedkontor ville være vegetarer en måned, hvis de to engelske exec. medlemmer ville deltage i en Harlem Earth Hour Shake. De tog imod udfordringen. Vi er nu vegetarer, og I kan se resultatet af deres accept her, står der i mailen, som indeholder et link til en video på YouTube.

I videoen kan man blandt andet nyde synet af chefer i henholdsvis panda- og adamskostume.

Se videoen her:


[flash][width]500[/width][height]315[/height][address]http://www.youtube.com/v/w1VNs15L7ck[/address][/flash]
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.496