23948sdkhjf

2012 blev rekordår for Ecco

Sidste år solgte koncernen for første gang over 20 millioner par sko.
2012 blev på mange måder et rekordår for Ecco. Det var første gang, koncernen solgte over 20 millioner par sko, skriver JydskeVestkysten Tønder.

Især har Ecco haft succes med serien Sculptured, som er en højhælede sko med en komfort, så kvinder kan holde ud at gå i hele dagen.

Det oplyser Michael Hauge Sørensen, COO. Skoene bliver solgt verden over, og det asiatiske marked tegner sig nu for 24,2 procent af Eccos omsætning, mens Nordamerika tegner sig for 19 procent.

Ecco sælger lige nu på 91 markeder rundt om i verden. Eccos medarbejdere blev i går orienteret med det flotte regnskabsresultat, men festen venter til Ecco fylder 50 år i april.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.074