23948sdkhjf

Ny mand i spidsen for Dagrofas kommunikation

40-årige Morten Vestberg indtager fra 1. april rollen som kommunikationsdirektør i Dagrofa. Han bliver kommunikationsdirektør i hele Dagrofa-koncernen, og det vil altså sige både dagligvarekæderne Meny, Min Købmand, Spar og Let-Køb, men også Dagrofa Foodservice og Dagrofa Logistik.

Morten Vestberg kommer fra en tilsvarende stilling hos Lidl Danmark, og hos Dagrofa skal han bidrage til den videre udvikling og implementering af Dagrofas nye offensive strategi.

Dagrofa-topchef Tomas Pietrangeli ser frem til ankomsten af den nye kommunikationsdirektør og ser ham som et stort led i at føre den nye strategi ud i livet.

- Vi har netop taget hul på vores nye strategiperiode Fremgang Sammen, og jeg er derfor glad for, at Morten Vestberg fremover vil styrke vores eksterne og interne kommunikation på tværs af vores tre forretningsområder. Han kommer med solid erfaring, har indgående kendskab til branchen og det rette mindset til at bygge videre på kommunikationen med vores medarbejdere, købmænd og kunder, lyder det fra Tomas Pietrangeli.

Hovedpersonen selv glæder sig også til at tage fat på arbejdet.

- For mig er dagligvarebranchen vildt spændende som kommunikatør, da vi er en vigtig del af danskernes hverdag. Dagrofa er en spændende og ambitiøs koncern, og jeg glæder mig utroligt meget til at arbejde sammen med alle de dygtige medarbejdere og købmænd og til at bidrage til fortællingen og forståelsen af, hvordan Dagrofa servicerer danskerne med markedets højeste faglighed, siger Morten Vestberg.

Morten Vestberg kommer med en baggrund fra internationale virksomheder som LEGO Group, Vestas, Hummel og senest fra en stilling som kommunikationschef i Lidl Danmark. Han har en Bachelor i Marketing og Management, en Master i Corporate Communication og HD i Organisation og Ledelse fra Aarhus School of Business samt en Executive Public Affairs uddannelse fra Copenhagen Business School.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.08