2021 lakker mod enden, og inden længe bliver der sat punktum for et år, hvor hverdagen i højere grad end i fjor har vendt tilbage til normalen, men hvor en coronapandemien stadig har spøget i kulissen.
Og så er spørgsmålet, hvordan de store kæder ser tilbage på 2021, hvad man kan tage med til 2022 og hvad forventningerne til næste år er.
RetailNe...
Året der gik: Tomas Pietrangeli fra Dagrofa
Tomas Pietrangeli fra Dagrofa kigger tilbage på et 2021, hvor de fik styr på de interne linjer og gør sig klar til 2022, hvor der skal vindes markedsandele. Foto: Søren Bidstrup/Ritzau Scanpix
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement