23948sdkhjf

Guide: 10 veje til loyale kunder

Læs her, hvordan din fødevarevirksomhed bliver endnu bedre til at skabe relationer til kunderne.
Hvordan får og fastholder man loyale kunder?

Det spørgsmål har Cathrine Frederiksen, der er uddannet kaospilot og har sit eget rådgivningsfirma ved navn Tomo, besvaret hver tirsdag og torsdag i RetailNews' nyhedsbreve de sidste fem uger.

I alt er det blevet til 10 gyldne råd, som kan hjælpe din virksomhed til både at få og fastholde nye og loyale kunder.

Læs de 10 råd fra serien "10 veje til loyale kunder" her:
1. Skab minder for dine kunder
2. Giv dem en fællesskabsfølelse
3. Gør dem til bedre mennesker
4. Del din risiko med dem
5. Giv dem en platform
6. Tag med dem hjem
7. Forkæl dem!
8. Vær hvor de er
9. Gør deres liv lettere
10. Gør dem til leverandører

Tomo er et innovationsbureau med speciale i trendspotting og konceptudvikling indenfor fødevareindustrien. De hjælper kunder med at udvikle nye forretningsideer, produkter og services. Se mere på www.tomoland.dk.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.081