23948sdkhjf

Dine boner er fyldt med fejl

En ny undersøgelse, som YouGov har foretaget for Søndagsavisen blandt 1.006 forbrugere, viser, at der fortsat er fejl på supermarkedernes boner.
Inden for de seneste tre måneder har 57 procent oplevet, at der var fejl på kassebonen.

Det var vel at mærke fejl, der kostede køberen penge.

Jurist i Forbrugerrådet Jakob Steenstrup fortæller, at det desværre ikke er en ny problemstilling.

Jens Juul Nielsen, der er informationsdirektør i Coop, beklager og kalder det urimeligt. Han lover, at Coop nu vil se sine procedurer igennem og prøve at få tallet nedbragt.

Dansk Supermarkeds kommunikationsdirektør, Finn Lund Andersen, anerkender ikke undersøgelsen og påpeger, at kunderne har svært ved at skelne mellem reelle fejl på bonerne og egne misforståelser af prisen.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.194