SuperBest og Kraft Foods i nyt samarbejde
Fra næste uge vil det være muligt at købe og få bragt udvalgte dagligvarer ved at scanne en QR-kode med smartphone.
Varerne leveres efterfølgende til forbrugerens adresse.
Kampagnen - der starter fra næste uge - har fået navnet ”Glædelig hverdag” og er den første scan & shop-kampagne herhjemme, efter fænomenet så småt har fået sit gennembrud i blandt andet Asien og England.
- Med den nye kampagne synes jeg, at vi tilbyder vores kunder nogle attraktive tilbud samt en nem og unik shopping-oplevelse. Vi synes, det er vigtigt, at møde vores kunder der, hvor de er. Og vi ved, at de generelt er presset på tid til de ugentlige indkøb og derfor ønsker mere effektivitet, siger onlinedirektør i SuperBest, Helle Schjødt-Bruhn.
Landsdækkende kampagne
Ifølge en pressemeddelelse fra de to firmaer vil der i første omgang være tale om sammensatte produktpakker, som eksempelvis indeholder kendte Kraft Foods-mærker som Gevalia kaffe, Marabou chokolade, Philadelphia ost og Oreo kiks.
- I Kraft Foods forsøger vi konstant at udvikle vores markedsføring, så den er tilpasset forbrugernes hverdag og følger med den teknologiske udvikling, da det er den eneste måde, som vi kontinuerligt kan skabe mere værdi for både forbrugerne og vores kunder på. Og vi er selvsagt utrolig spændte på at se, hvordan forbrugerne tager kampagnen til sig, da det er den første landsdækkende scan & shop-kampagne inden for dagligvarehandlen i Danmark, siger category manager i Kraft Foods, Sune Graakjær.