23948sdkhjf

Outdoor-virksomhed gik fra postordrer til Årets Webshop

Den danske outdoor-kæde Eventyrsport havde et ganske glimrende 2020. For da landet lukkede ned 11. marts i fjor, trådte overlevelsesinstinktet så meget i kraft hos nogen, at de hamstrede tørkost, økser og knive hos Eventyrsport.

Så selvom butikkerne holdt lukket, var der godt gang i online-forretningen, og eventyrsport.dk blev tidligere på året også kåret til Årets Webshop 2021 af kunderne hos prissammenligningssiden Pricerunner.

Det skriver Aarhus Stiftstidende.

Startede i kælder

Eventyrsport startede som postordrefirma. Lidt efter fik de i 1996 en lille kælderbutik i Aarhus, og med tiden blev forretningen større. De har nu 13 butikker landet over, men det er altså webshoppen, der blev etableret i 2012, som det seneste halvandet års tid har været en stor gevinst for Eventyrsport.

Derfor er direktør og stifter Lars Sejer Sørensen også glad for prisen.

- Det er selvfølgelig en pris, både jeg og medarbejderne er utrolig stolte over og glade for. Det er jo kunderne, der giver os et skulderklap, og det er mega fedt. Det er jo ikke en pris, vi bevidst er gået efter, vi forsøger bare at gøre det så godt som muligt hver eneste dag. Og når vi til prisuddelingen så kunne se, at det var store kæder somElgiganten, Matas og Power, der vandt i de andre kategorier, så er det jo de helt store, vi er kommet i selskab med. Men vi forsøger også at gøre rigtig meget for at få et skulderklap som dette. Vi har et stort sortiment, vi forsøger at levere så hurtigt som muligt, og vi lytter altid tilkunderne, når noget går galt, siger han til Aarhus Stiftstidende.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062