23948sdkhjf

Irmas topchef kritiserer sin branche

Dagligvarebranchen har problemer med et dårligt image, mener Irmas administrerende direktør Alfred Josefsen.
Han peger på en lang række problemer, som er med til at nedslide dagligvarebranchens image i befolkningen – grådighed med for høje fødevarepriser, store mængder tilbudsaviser uden omtanke for miljøet og lettere anløbne butikker med fødevareskandaler.

Alfred Josefsen kom forleden med sin analyse af branchens forringede image og en vision for branchen på brancheorganisationen Dagligvareleverandørernes årsmøde. Han er også klar med sit bud på, hvordan branchen får løftet sit image. Han opfordrer branchen til at gå sammen i et stærkere samarbejde og vise, at fødevarer er vigtige i stedet for at tillade, at kvalitetsniveauet bliver endnu dårligere.

Læs mere i Dansk Handelsblad
Læs mere om: Irma
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125