Dagligvarekædernes egne mærker fylder mere og mere i butikker, supermarkeder og varehuse. Også i Coop-koncernen, hvor Coops egne mærker udgør omkring 30 pct. af det samlede sortiment i koncernens butikker.
Men selvom private label-andelen spiller en vigtig rolle i dagens dagligvarehandel, må den ikke tage overhånd. Sådan siger Per Thau, koncerndir...
Coop-direktør: Private label må ikke blive en besættelse
Coop har haft stor succes med bl.a. Änglamark, som Per Thau i sin tid selv var med til at lancere. Men private labels kan ikke stå alene, understreger han. Foto: Mads Joakim Rimer Rasmussen/Ritzau Scanpix
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement