23948sdkhjf

Nemlig kårer Årets Leverandør

Nemlig.com kunne torsdag kåre årets leverandør, da onlinesupermarkedet afholdt sin årlige leverandørkonference.

Der udbrød jubel blandt publikum i Idrættens Hus i Brøndby, da administrerende direktør i Nemlig.com, Stefan Plenge, kunne afsløre vinderen af Årets Leverandør, som onlinesupermarkedet uddelte for første gang på årets leverandørkonference.

Det blev Danpo, der løb af med prisen, fortæller virksomheden i en pressemeddelelse.

- Det var Danpo, der i år løb med sejren og den flotte titel som Årets Leverandør. Danpo har seneste år haft en flot salgsvækst, et stort fokus på CSR og bæredygtighed samt benyttet sig af nemlig.coms data til at øge salget. Danpo har med andre ord været med til at skabe en mere vanedannende, sjov og inspirerende indkøbsoplevelse på Nemlig.com, siger Stefan Plenge, administrerende direktør og stifter af nemlig.com.

Det seneste år har Danpo øget både deres indtjening og vækstet deres salg på nemlig.com med over 30 procent.

Derfor var det også med stor glæde og velfortjent stolthed, at Christopher Mellerup, business unit manager i Danpo fik overrakt prisen og kunne pryde sig med den flotte anerkendelse.

Danpo var blandt 10 finalister til prisen, og både Arla, Torup Bakkegård og Orkla Foods var at finde blandt finalisterne som Årets Leverandør.

Hos Nemlig.com vil man gerne belønne leverandørerne for deres flotte indsats og samtidig markere det gode samarbejde med leverandørerne.

- Vi vil rigtig gerne anerkende vores leverandører for at være med til at udvikle onlinehandlen af dagligvarer i Danmark. Det er kun sammen med vores stærke leverandører, at vi kan tilbyde vores kunder 12.000 forskellige varer og blandt andet tilbyde Danmarks største sortiment af økologisk kød samt økologisk frugt og grønt, siger Jack Enevoldsen, kategoridirektør i Nemlig.com.

Nemlig.com afslører fremtidsplaner for leverandører På leverandørkonferencen kunne onlinesupermarkedet også løfte for flere af de spændende planer i det kommende år, hvor blandt andet geografisk udvidelse er en af dem.

- Ved at møde vores leverandører i øjenhøjde og præsentere vores strategi det kommende år, kan vi vise vores fordele som onlinesupermarked, og hvordan vi udvikler vores forretning i forhold til den fysiske dagligvare-handel. Det er et marked, der fortsat er i stor vækst og flere leverandører vil med på denne vækstrejse, siger Stefan Plenge.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109