Ny direktør: Danskerne skal tænke Wupti med det samme
Wupti.com, Salling Groups platform for e-handel, får 1. januar ny direktør. Det bliver 40-årige Jette Radich, der er tidligere chef for HR i hovedsædet, commercial og e-commerce i Brabrand, skriver Århus Stiftstidende.
Ifølge mediet skal Wupti.com for alvor ind i konkurrencen mod de udenlandske platforme.
-Vi skal gøre brandet mere synligt og skabe en god kundeoplevelse, så Wupti som dansk markedsplads bliver det foretrukne sted at handle online, siger Jette Radich til Århus Stiftstidende.
Ifølge Jette Radich skal der fortsat fokuseres på Wupti Markedsplads. Flere onlinebutikker skal sælge via Wupti, og det skal få virksomhederne til at stå stærkere sammen i konkurrencen.
- Danskerne skal tænke Wupti med det samme, når de skal købe på nettet, fordi det er hurtigt, nemt og bekvemt, siger Jette Radich til Århus Stiftstidende.
Ifølge mediet er Jette Radich uddannet fra handelsskolen og har suppleret med en HD i strategi og ledelse. Desuden har hun blandt andet været global leder og HRchef for private banking i Danske Bank.