23948sdkhjf

Danmarks bedste mejeriafdeling ligger i Skive

I går uddelte Landbrug & Fødevarer årets Mejeripris. Det er tredje gang, at Mejeriprisen uddeles, og anden gang, prisen går til en Lidl-butik.

Der var store smil og masser af glæde hos supermarkedskæden Lidl, da Landbrug & Fødevarer i går uddelte detailhandlens svar på filmverdens oscarstatuetter, Fødevarepriserne 2018.

For anden gang på bare tre år kunne en glad Lidl-mejeriansvarlig takke for den eftertragtede Mejeripris indenfor kategorien Discount.

Mejeriprisen uddeles til den butik, der forstår både at sætte kunden og mejerikategorien i spil, herunder at tilbyde et stort udvalg af friske kvalitetsvarer, guide og inspirere kunderne og tænke mejeri på en helt ny måde.

En enig jury tildelte Lidl Skive Mejeriprisen,

- Lidl Skive har imponeret juryen med deres fortælling om friskhedsrunder, mejeri i hele butikken og spændende tiltag som fx osteguide og uddeling af smagsprøver. Juryen er enige om, at I mestrer disciplinen sameksponering, for mejeriprodukterne mødte vi i hele butikken – der er virkelig tænkt på mejerikategorien i Lidl Skive, var begrundelsen 

- Vi fornemmer, at I har en fantastisk team-spirit; nyder at forkæle kunderne med smagsprøver, og at I er passionerede i jeres salg af mejeri. I er i høj grad med til at danne forbillede og give inspiration til jeres kolleger i branchen, sagde juryen yderligere. 

Sætter barren højt
Der var således både ros og hyldest fra juryen og kollegaerne i hele mad-Danmark, da mejeriansvarlig for Lidl Skive, Peter Holbæk Gregersen, gik på scenen for at takke for den fornemme pris. 

- Det er en helt vild oplevelse! Jeg tror, at alle, der har prøvet at sætte barren ekstra højt og så får et kæmpe skulderklap for det, ved præcis, hvordan jeg og mine kolleger har det lige nu. Vi er simpelthen så stolte og taknemlige. I Lidl Skive satte vi os det mål, at vi ville inspirere vores kunder ved at vise de muligheder, som samspil mellem kvalitet, kendte danske klassikere og anderledes specialiteter fra hele verden giver. Det er et hit hos kunderne, og det er selvfølgelig det vigtigste. Men det er alligevel noget ganske særligt, når kollegaer fra hele fødevarebranchen synes, at vi har gjort det ekstra godt, sagde Peter Holbæk Gregersen.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093