23948sdkhjf

Skjold Burne fejrer fødselsdag med rebranding

I maj i år er det 90 år siden Willy Skjold Burne åbnede sin første vinbutik i Stormgade i København og introducerede den brede, danske befolkning for vin.

Siden er danskernes forbrug eksploderet, og i 2016 blev der importereret 178.200.000 liter vin til landet. Det betyder, at Skjold Burne-kæden i dag har 45 forhandlere og dertilhørende webshops.

Op til fødselsdagen har Skjold Burne rebrandet sig selv med nyt logo, nyt slogan og nye facader samt en ny webshop
.
- Vores nye slogan - Vinglæde siden 1928 – opsummerer meget præcist det, som vi gerne vil være kendt for. Vi ønsker at sprede vinglæde og rådgivning i øjenhøjde, så vinforbrugerne i Danmark kan få endnu bedre vinoplevelser, siger Skjold Burnes Marketingchef, Mari-Louise Egede Paustian.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.144