23948sdkhjf

Forbrugerne laver Bakkedals reklamefilm

Beder om hjælp til at finde på sjove overskrifter.
Bakkedal har netop været på optagelse i naturen i Thy og skudt masser af flotte naturscener til kommende reklamefilm.

Som noget nyt bliver de over 10.000 følgere på Facebook – samt Bakkedals 53.000 medlemmer, som følger universet på nyhedsmail – inviteret til at give deres bud på, hvad de enkelte scener skal hedde. Forbrugerne kan også deltage via hjemmesiden bakkedal.info.

Det fortæller virksomheden i en pressemeddelelse.

Bakkedal har med ’Fra os i Thy’ fået 10.000 likes på Facebook. Den store folkelige opbakning skyldes de eftertænksomme og underspillede reklamefilm fra Thy, som rammer manges længsel efter den rå og uslebne natur og ro til fordybelse.

Her får en ensom fiskekutter med kurs mod land fx med overskriften: ’Myldretid i Thy’.

- Når vi op til en weekend lægger et smukt naturbillede fra Thy på vores Facebook-side, og beder om hjælp til en god overskrift, så kommer der 700-800 bud på, hvilken finurlig overskrift billedet skal have. Det er både dejligt og sjovt at opleve den store interesse for Thy og reklameuniverset. Derfor vil vi gerne involvere følgerne endnu mere i at udvikle vores reklamer, siger Michael Pilgaard, marketingdirektør i Dragsbæk, der står bag Bakkedal.

Derfor bliver der i de kommende uger lagt forskellige naturoptagelser på Facebook-siden ’Fra os i Thy’ og hjemmesiden.

Det er optagelser, som skal indgå i de kommende reklamefilm. Følgerne kan så give deres bud på, hvad titlen skal være på de enkelte skud. Der bliver løbende fundet vindere, og de kan så glæde sig til, at deres forslag kommer med i de nye reklamefilm, som bliver vist i biografen i slutningen af oktober.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.072