Rødovre Centrum lancerer Live TV-koncept med Youtube-værter
Rødovre Centrum vil bruge Facebook som platform for nyt TV-koncept.
Shopping centret Rødovre Centrum har nu søsat et nyt Live TV-koncept med Facebook som platform og værter fundet på Youtube, skriver Spasiba, som er bureauet bag, i en pressemeddelelse.
- Gennem analyser i centret ved vi, at vores digitale tilstedeværelse er en af de primære inspirationskilder til kundernes besøg i centret. Samtidig kan vi glæde os over at mere end 90.000 personer i vores markedsområde har valgt, at følge os på Facebook, siger Charlotte Andersen, der er marketing direktør i Rødovre Centrum.
Værterne for det nye koncept er fundet blandt landets mest populære Youtube-brugere.
- Vi har været meget inspireret af de unge Youtube’eres evne til at formidle og fastholde den yngre målgruppe - de unge Youtube’ere er nutidens superstjerner. Det var derfor også naturligt, at vende blikket mod Youtube og søge efter potentielle værter til vore live tv-koncept på Facebook, og her er valget faldet på Novopleco, som er blandt de helt store Youtube-stjerner i Danmark, fortæller Spasiba.
Rødovre Centrum er det shopping center i Danmark med flest følgere og højest engagement på Facebook.