23948sdkhjf

Succes med Kvickly på Skanderborg Festival

Især færdigretterne var populære.
Det var det hele rigtige at stable en dagligvareforretning på benene på årets Skanderborg Festival, siger Jacob Ring, der er butikschef i Kvickly, til Århus Stiftstidende.

Han fortæller, at butikken blev taget rigtig godt imod, og at især salget af færdigretter må betegnes som en "kæmpe succes".

Rent salgsmæssigt var der dog både opture og nedture.

- Der var nogle ting, som færdigretterne, der solgte godt gennem alle dagene, men vi oplevede også varer, hvor der slet ikke var gang i salget på nogle af dagene, mens vi andre dage slet ikke kunne følge med. Eksempelvis solgte vi nærmest slet ingen af vores salater først på ugen, hvorefter vi nedjusterede mængden - for så at opdage sidst på ugen, at vi slet ikke kunne følge med efterspørgslen, fortæller Jacob Ring og konstaterer, at det i forhold til den almindelige butiksdrift er svært at finde logiske forklaringer på udsvingene.

Butikschefen fortæller til avisen, at han gerne vil være med igen næste år.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109