23948sdkhjf

Hummel vil udnytte sin position i dansk fodbold

Sportsbrandet vil satse hårdt uden for landets grænser.
Efter et rigtigt godt år vil Hummel nu satse kraftigt på markedet i Europa, skriver Berlingske.

Den nye salgs-og marketingdirektør, Søren Lund, skal sikre, at Hummel får udnyttet sin position i dansk fodbold. I den kommende Superliga-sæson er Hummel ifølge avisen trøjesponsor for seks hold: Brøndby, AAB, AGF, OB, Sønderjyske og fra næste sæson Horsens. De bærer alle trøjer fra Hummel.

Efter mange år uden for banen er Hummel også trøjesponsor for det danske fodboldlandshold.

- Vi arbejder på at konceptualisere vores arbejde i fodbold, så det kan bredes ud. Vi sender et voldsomt signal til de store, europæiske kæder Intersport, XXL og så videre om, at vi kan det pjat med fodboldklubberne. Vi får det op at køre i Danmark, og så ruller vi ud. Vi håber at kunne bide de store i haserne, ved at vi kommer med en frækkere og smartere tilgang, siger adm. dir. Søren Schriver.

Hummel er ejet af Christian Stadil gennem familiekoncernen Thornico.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141