23948sdkhjf

Grøntsagspasta vinder pris

Pastella Grøntsagsbånd kåret som Årets Lancering 2015
Nielsen har givet Orkla Foods prisen Årets Lancering 2015 for deres lancering af Pastella Grøntsagsbånd.

Pastella Grøntsagsbånd opnår allerede efter fire måneder en markedsandel på 22 pct. i kategorien Frisk Pasta.

Samtidig vokser Frisk Pasta kategorien 25 pct. i værdi, hvor Pastella Grøntsagsbånd står for 90 pct. af denne vækst.

- Igen i år var der hård konkurrence om prisen. Antallet af potentielle kandidater voksede med 10 pct. i forhold til 2014. En ændring i forhold til de forgangne år, hvor antallet af nylanceringer har været faldende, siger Senior Client Executive Claus Werborg fra Nielsen.

De mange nye produkter udløste hele fem nomineringer: Dr. Oetker Pizzaburger, Knorr Snack Pot fra Unilever, Kohberg aktiv protein brød og boller og Iskaffe Caffe Latte fra Peter Larsen. Produkter som alle har haft en flot lancering i 2015.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063