23948sdkhjf

Matas øger konkurrencen på personlig pleje

Kæden lancerer et lavpriskoncept på deodorant og sæbe, samtidig med at apotekerne tager disse varer ned fra hylderne.
Matas introducerer nu et nyt lavpriskoncept under navnet ALTID. Konceptet indeholder dagligvarer til personlig pleje til priser, der ”vil være fuldt ud konkurrencedygtige ift. lavpriskoncepterne på markedet”,
skriver kæden i en pressemeddelelse.

Udmeldingen kommer samtidig med, at apotekerne ifølge den nye apotekerlov ikke længere må sælge make up og parfumeholdige produkter til personlig pleje, og Matas går nu ind i konkurrencen med dagligvarehandlen om at tage salget på netop de produkter.

- Vi ønsker med dette tiltag at gøre det endnu nemmere og mere attraktivt for forbrugerne at handle i Matas. Vi vil fortsætte med at have mange spændende ugentlige tilbud, men vi vil i supplement hertil sikre, at forbrugerne ALTID kan få de mest anvendte varetyper inden for personlig pleje til en lav pris, siger Matas’ adm. direktør Terje List.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094