23948sdkhjf

MobilePay kan skabe ventetid ved kassen

Tekniske problemer hindrer kontakt mellem smartphone og boks.
Dansk Supermarkeds kunder, der kan benytte app’en i Bilka, Føtex, Salling og en del Netto-butikker, oplever ind imellem, at betaling med MobilePay skaber ventetid, skriver Dansk Handelsblad.

- Vi har ganske rigtigt oplevet problemer, når kunder skal betale med MobilePay, og vi arbejder tæt sammen med Danske Bank for at finde ud af, hvor problemet ligger, siger Jens Freiberg, der er Group Director for IT Business Support i Dansk Supermarked.

- Problemet består i, at mobiltelefonen i enkelte tilfælde ikke kan få kontakt med devicen ved kassen. Vi ved ikke, om problemet ligger i den enkelte device eller i nogle modeller af mobiltelefoner. Det er en periodisk fejl, som vi lige nu ikke kender årsagen til. Den arbejder vi sammen med Danske Bank på at finde, siger Jens Freiberg.

Danske Bank erkender, at systemet har børnesygdomme og skifter boksene ud.

Læs mere i Dansk Handelsblad:

http://www.dhblad.dk/nyheder/2015/11/18/...


Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141